Problem z lampami - pomocy!

#2017-01-02 05:12:44 

bogginka

Użytkownik

Mam problem… Od dłuższego czasu reflektory w moim samochodzie świecą gorzej - nie wiem czy to wina słabej żarówki, niedokładnego czyszczenie czy może jakiegoś innego czynnika - nie znam się na samochodach. Macie jakieś pomysły lub porady? Zaznaczę jeszcze, że niedawno brałam udział w stłuczce i po niej oba reflektory były wymieniane.
#2017-01-02 05:27:38 

john_carter

Użytkownik

Trudno bez fotografii świateł określić co im dolega, powinnaś udać się do jakiegoś warsztatu lub zakładu zajmującego się renowacją aut na ekspertyzę. Osobiście podejrzewam jeszcze, że montując nowe reflektory, specjaliści zapomnieli odpowiednio je wypolerować - nowe mają to do siebie, że wymagają solidnego czyszczenia zanim będą dobre do codziennego użytku.
#2017-01-02 07:52:43 

koń_rafał

Użytkownik

Po części zgadzam się z przedmówcą. Wątpię, aby problem leżał po stronie żarówek, skoro dopiero co wymieniłaś je na nowe razem z reflektorami. Może coś z elektryką nie tak albo trafiłaś na kolejnych niby-specjalistów, którzy spartaczyli robotę. Najlepiej udaj się do stacji diagnostycznej lub innych profesjonalistów, aby sprawdzili co dolega światłom.
#2017-01-02 10:14:34 

bogginka

Użytkownik

Pewnie będę musiała tak zrobić, dziękuję Wam za wartościowe wskazówki. A możecie polecić jeszcze jakiś zakład żebym znowu nie trafiła do kogoś, kto nie będzie wiedział co robi?
#2017-01-02 10:31:00 

john_carter

Użytkownik